Kami Pengguna.Anda?


pEsErta pErtanDinGan blOG Hari Pengguna Malaysia 2015 bErTaJuK! "Perlindungan Kewangan: Simpanan Pelaburan dan Perlindungan Insurans".

Wednesday, June 1, 2011

tarik kekayaan dengan kuasa minda~


Pepagi lagi aku dah bangun macam hari-hari biasa bekerja walaupun hari ni hari sabtu.Bukan apa bila kita dah biasa bangun awal pagi tabiat tu kita kekalkan supaya kita bersedia dengan lebih awal.
Tu saje intro tak de kaitan dengan tajuk yg aku tulis kat atas tuh.Jadi berkenaan tajuk kat atas tu aku ternampak buku Tarik kekayaan dgn kuasa minda dari Amar Mahmood keluran PTS yg tersusun dekat meja aku nih.Buku Tarik Kekayaan Dgn Kuasa Minda ni adalah buku motivasi yg memberi asas untuk membentuk minda individu yang ingin menjadi kaya dengan mengprogramkan minda yg betul bagi mendapatkan kekayaan.
Menurut buku ini mencari kekayaan memerlukan kemahiran membentuk kekuatan minda dan aliran minda yang betul.Jadi sesiapa yg berminat untuk menjadi kaya boleh la beli buku nie.Anda akan diajar bagaimana untuk membuang kepercayaan negatif pada kekayaan,program kepercayaan baru dan guna law of attraction bagi tarik energi kekayaan.Jadi korang boleh cari buku nie dekat mana2 kedai buku yg terdekat.

TeriMa kaSEh kErana mEmBaCa!!:)

2 comments :

  1. benarkah seseorang yang tidak mempunyai ilmu pengetahuan juga bakal menjadi peniaga yang dapat menguruskan wang dengan baik?
    jelaskan?

    ReplyDelete
  2. saya maksudkan bahawa adakah orang yang tidak mempunyai pengajian juga akan menjadi jutawan?

    ReplyDelete